dinsdag 23 januari 2007

Dyslexie, wat is dat?



Emile, Frederik en Matthias hebben de voorbije weken een paar keer met juf Katrien gepraat over hun leerstoornis. Dyslexie maakt het moeilijk vlot te lezen en te spellen en kan ook bij wiskunde problemen opleveren! Dat vertelden de jongens jullie gisteren na het bekijken van de video.

Jullie hadden het woord 'dyslexie' waarschijnlijk wel al eens gehoord, maar nu weten jullie ook precies wat het betekent om het te hebben.

Tof dat jullie dat eens aan de klasgenoten wilden vertellen!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

eindelijk weet ik er iets meer over. ik vind wel erg . maar de meisjes hebben wel minder kans om dylexie te krijgen .!!!! ik wist niet dat juf katrieen er zoveeeeeeel van weeeet ze kon er ook goed over vertellen !!!!!

Anoniem zei

ik wist ok niet wat dat was maar nu wel en ok niet dat dat bij de jongens meer voor kwam

Anoniem zei

Eigelijk wel erg, wist niet dat het zo was. Want als ik het dan goed versta heb je niet zoveel tijd meer voor jezelf. Heel moedig van jullie om daar zo open over te praten!!!!

Groetjes Paulina

Anoniem zei

het is vals jongens hebben meer kans op dyslexie het is buiten gewoon barbaars

Anoniem zei

ja ward meisjes zijn al zoveel slimmer wat wil je?????

groetjes

Anoniem zei

ik vind het niet leuk dat ze dat hebben maar het is nu eenmaal zo leuk dat jullie nooit opgeven goed zo