woensdag 17 januari 2007

Quizvraag op woensdag!


Vandaag maakten we een mengsel voor zeepbellen. We bestudeerden zes verschillende recepten en kwamen tot het besluit dat we bij 1 recept wel heel grote bellen kregen. Suiker, honing en behangerslijm zijn dus niet nodig voor een goed mengsel. maar...


Wat zijn de drie ingrediënten voor een goed zeepbellenmengsel?


De hoeveelheden hoef je niet te vermelden. Je mag maar 1 keer een antwoord schrijven, denk dus diep na. Misschien win je wel deze mooie prijs (zie foto). Een sjaal kan van pas komen op sneeuwklas!

ps. De foto's zijn verloren gegaan omdat de datum niet ingegeven was in het toetsel...maar volgende week maken we meer van het beste mengsel en nemen we opnieuw foto's!





15 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Maar ik was aan het dweilen dus ik kon het niet horen!! :@

Anoniem zei

euhm ik denk cyresine en afwasmiddel en water groetjes deveny

Anoniem zei

kopjes gediestieleerd water cyresine en afwasmiddel

Anoniem zei

Net hetzelfde als pieter-jan

Anoniem zei

gewoon water, cyresine en afwasmiddel

Anoniem zei

dag bloggers!
jullie benamingen zijn geweldig: cyresine, gediestieleerd water...volgens mij bestaat het allemaal niet, maar ik begrijp wat jullie bedoelen (en heb al zitten lachen achter de pc). benieuwd of het ook juist is!

Anoniem zei

cyresine en dat froggy spul en water

Anoniem zei

hahahahahahaha ik hoop dat ik die mooie sjaal zal winnen en zo niet dan is er iemand anders blij mee :)

Anoniem zei

zeep,water en cyledirinedinges

Anoniem zei

heey ik denk een halve tas afwasmiddel een halve kop cyresine en 4.5l water

groetjes siel

Anoniem zei

afwasmidel en een halve kopceleediriene eeen 5/4 kop water

Anoniem zei

ik was ook aan het afwassen dus ik gok

Anoniem zei

water,cyresine en afwasmiddel

Anoniem zei

Ik denk dat je gewoon water,afwasmiddel en qyrisine of zoiets.

Anoniem zei

Hallo!
Eigenlijk hebben jullie het allemaal fout, het was ook niet zo gemakkelijk he. De juiste oplossing was:
- glycerine
- water
- afwasmiddel
maar ik zal cyserine en alle andere woorden die er op lijken ook goedkeuren hoor.

groetjes, meester