vrijdag 19 januari 2007

Taken en lessen: 22 - 29 januari!

HUISTAKEN

1. wiskunde, Romeinse getallen: blad
2. wiskunde, cijferen: blad
3. wiskunde, herhalingsoefeningen: bladen
4. Nederlands, Extra spelling: blad
5. Nederlands, WP 17: blad
6. Nederlands, Voorwerpen en bepalingen: blad
7. Frans, Les chiffres, de getallen tem 100: blad, lesboek p 122
8. Frans, U 29: blad

Deze taken dien je woensdag in!



LESSEN

woensdag 24 januari
Spelling, dictee WP 17
vrijdag 26 januari:
Frans, les chiffres: Lesboek p 122 (+ huistaak)
maandag 29 januari:
godsdienst, thema Paulus, zie aangeduide leerstof.



Niet vergeten, zorg dat je wakker bent! (zet desnoods 3 wekkers en een GSM!):
Jullie worden dinsdag 30 januari om 06.30 verwacht in de Stropstraat (school in de Ottergemse Steenweg). En vergeet niet in alle drukte Nicolas proficiat te wensen.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

wat romeinse cijfers on nee daar kan ik niets van

Anoniem zei

Aaaaaaaaaaaaaa!!!Zoveel huiswerk.Oooooo en nicolas als het zover is gelukkige verjaardag!!!!!!!!:-):-):-):-)

Anoniem zei

ik kijk all uit naar sneeuwklassen maar niet naar het huiswerk neeeeeeee maar het zal het laatste huiswerk zijn tot dat sneeuwklassen gedaan is maar ik heb een vraagje krijgen we huiswerk de eerste week na sneeuwklassen nee toch he laat me iets weten

Anoniem zei

Ik denk van niet (toch te hopen zo) Ik was al aan het flippen en dacht dat het al aanstaande dinsdag was. Maar toen viel gelukkig mijne frank en wist ik het weer. Nu is mijn mama gaan skieën in Wengin ofzoiets en ze zegt dat er niet zoveel sneeuw ligt. Maar als ze zeggen dat het maandag kouder zou worden denk ik dat er veeeeel sneeuw zal liggen (NATUURLIJK)
Groetjes Paulina

Anoniem zei

Hela!
Geen zorgen, jullie grijgen de vrijdag na sneeuwklassen geen huiswerk meer. Maar de week daarop (dat is de laatste week voor de krokusvakantie) natuurlijk wel hoor.
Daag!

Anoniem zei

jaja eerst leren en dan amuzeren hihihihihihihihihihihi

Anoniem zei

amai de huistaken zijn weer voorbij en nu sneeuwklassen hé hehhhehehe