maandag 8 januari 2007

Ster van de week: Maksim!

Laat de complimentjes maar regenen!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

oke maksim ik weet nog niet wat ik over je moet schrijven maar ik zal eens goed naar je kijken daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Anoniem zei

Maksim ik weet dat je een leuke jongen bent maar je bent 1 van de moeilekste om iets over te schrijven ik zal zeer goed moet kijken maar ik weet zeker dat je veel leuke briefjes zal krijgen en ik denk dat je al naar dat moment uitkijkt het moment dat de waarheid bekend word hihi veel plezier en geluk

Anoniem zei

dankje pietr-jan

Anoniem zei

Maksim ge zij ook zo wijs, ge zij da nie mijn beste vriend ma ik weet da ge vree leuk zij!

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

ale ge zijt niet echt de gene die een goede vriend is (integendeelt)
maar er is zeker iets goed te schrijven

Anoniem zei

Dag Maksim!
Af en toe kom je verrassend oplettend uit de hoek. Ik bedoel daarmee dat je soms een antwoord weet dat de andere kinderen helemaal niet weten. Leuk! Uiteraard vind ik de dansjes die je samen met Stan en enkele meisjes in elkaar steekt fijn! Het is altijd leuk om bij te leren!

Anoniem zei

Maksim, je bent een echte lachbek en je helpt mensen. Je steelt de harten van alle meisjes en dat is fijn!!!

Groetjes

Anoniem zei

maksim is nzeker super toffe !!!!!!!!!!!!!! ge zijt zeker één van de leukste jongens!!!!!!!!

Anoniem zei

ja max je gaat vandaag weten hoe iedereen over je denkt é :-)